Благоустрій безпечної пішохідної зони по Чорновола 60 з відокремленим паркуванням Брав участь

Доданий
29.05.2020
Номер
95
Комунальне господарство

Даним проєктом передбачається реконструкція пішохідної зони по Чорновола 60 з метою створення безпечного та комфортного публічного простору для пішоходів та підвищення привабливості та екологічних умов на цій ділянці. В рамках проєкту планується: відокремити пішохідну зону, створити якісне озеленення та паркування з кишенями з вул.Чорновола, встановити павільйон зупинки громадського транспорту.

Автор проєкту
Бюджет
575 000 грн
Розрахунок бюджету
Адреса
В’ячеслава Чорновола вулиця, 60, Рівне

Опис

Опис проєкту

Завдяки своєму розташуванню та розмірам, тротуар вздовж будинку на вул.Чорновола 60 має великий потенціал для розвитку якісного публічного простору. Проте, через погане планування та відсутність безпечних для пішоходів умов, унеможливлюють комфортне користування територією. Адже цим же тротуаром користуються авто для паркування, та розвантажування. Як наслідок - пішоходи притискаються до фасадів, часто не можуть вийти із розташованих закладів, доки авто виїжджає з “паркомісця” заднім ходом впритул до дверей. Тротуар небезпечний для дорослих, а про дітей - годі й казати. На щастя, постраждалих від авто там поки що немає (в травні 2019 року в дворі будинку по Чорновола 60 в ДТП постраждала дитина, думку патрульної поліції щодо аварійності ділянки та потреби закрити тротуар читайте в статті - https://bit.ly/3gOCzGK).

Проблема:
високий рівень небезпеки для пішоходів
(при відсутній відокремленій пішохідній зоні, авто паркуються в усіх доступних місцях вздовж вулиці та під фасадом зі сторони Ст.Бандери, використовуючи всю ширину тротуару для маневрів, також проїжджають через зупинку громадського транспорту);
завантаження товару велико- та малогабаритними авто (в час інтенсивного пішохідного руху (в робочі години закладів));
пошкоджений та неорганізований тротуар;
аварійно небезпечний виїзд з тротуару та вул.Поперечної (див. відео зверху та стаття - https://bit.ly/3dpkixj);
високий рівень забрудненості повітря хімічними речовинами (викиди автотранспорту): згідно з даними Рівненського обласного лабораторного центру, в 2017 році на даній ділянці концентрація 4 хім.речовин була вище гранично допустимої (стаття - https://bit.ly/2ZYCSZt);
низький рівень озеленення та затінення;
некомфортність та небезпека користування закладами та їх літніми майданчиками як наслідок вище перелічених проблем.

Рішення:
встановлення антипаркувальних стовпчиків зі сторони вул.Поперечна;
відокремлення паркувальних кишень під кутом (12 місць, з них - 1 для людей з інвалідністю, 2 - для малотонажних вантажних авто) між існуючими деревами із заїздом на вул.Чорновола;
облаштування додаткової зеленої смуги з деревами з місцями для відпочинку;
облаштування суцільної зеленої смуги з існуючими деревами вздовж дороги;
висадка платанів вздовж фасаду по Ст.Бандери.
влаштування зупинки громадського транспорту по Ст.Бандери.

Обґрунтування бенефіціарів проєкту

Жителі міста:
усі пішоходи (також транзитні та жителі передмість, які приїздять на роботу);
усі відвідувачі закладів по вул.Чорновола 60;
користувачі зупинки громадського транспорту по вул.Ст. Бандери;
жителі будинку на вул.Чорновола 60.

Інформація щодо очікуваних результатів у реалізації проєкту

Комфортне та безпечне середовище для усіх категорій населення:

кількість машин в пішохідній зоні - 0
(на даний момент - 10-15 авто, також великогабаритні);
збільшення кількості пішоходів-користувачів тротуару (щонайменше в 2 рази, згідно з дослідженням департаменту транспорту Лондона - стаття - https://bit.ly/3cqw3lK);
покращення кліматичних та екологічних умов на ділянці;
покращення умов для розвитку бізнесу.

Співавтор проєкту

Майборода Оксана Валеріївна

Фотографії

Експертна оцінка