• Подання
    Подання
  • До закінчення залишилось
    Розгляд і доопрацювання
    Розгляд і доопрацювання
  • Голосування
    Голосування
  • Оголошення переможців
    Оголошення переможців
  • Планування і реалiзацiя
    Планування і реалiзацiя

«Рівне для кожного» - сувенірна продукція міста Рівне з реінвестицією у соціальні проекти Відхилений

Доданий
29.05.2019
Номер
65
Інше

Проект надає можливість посилити промоцію Рівного, візуально ідентифікувати прихильників міста, створивши сувенірну продукцію міста на основі нової айдентики та реінвестувати прибуток у реалізацію соціальних проектів для створення комфортного та привабливого міста.

Автор проекту
Олена
Олена Тинник
Бюджет
317 000 грн
Розрахунок бюджету
Адреса
вул. Соборна, 11, Рівне

Опис

Опис проекту

У сучасному світі міста конкурують між собою не тільки за туристів, а й за інвесторів чи нових мешканців. Тому бренд – це одна з важливих конкурентних складових міста, а для мешканців це спосіб ідентифікувати себе рівнянином.
Громадська організація «Платформа взаємодій «Простір» - це ініціатива активних рівнян, об’єднання свідомих та небайдужих людей, які не тільки хочуть, а й можуть реалізовувати проекти, ініціювати зміни у Рівному та зробити наше місто кращим. Ми – своєрідна платформа, яка об’єднує різних людей, їхні ідеї та ініціативи. Наше кредо – «Змінюємо Рівне разом!»
Два роки тому було створено та затверджено на міській раді логотип міста Рівного (автори концепції Хмара Анастасія та Цось Андрій), та на цьому промоція та використання нового бренду міста завершилася. Сувенірної продукції Рівного для туриста чи гостя міста неможливо придбати сьогодні ні онлайн, ні офлайн.
Що таке бренд міста? Загальний образ, набір уявлень і асоціацій про місто. Це система ідей, яка об’єднує мешканців і служить основою для спілкування із зов¬нішнім світом, засобом підтримки конкурентоспроможності та засобом розвитку міського простору – від нових ліхтарів у парку до сучасних освітніх центрів.
Для чого містам бренди й логотипи? У сучасному світі міста сприймаються не через функціональну сферу (комуналка, дороги), а через емоціональну складову (враження, емоції, асоціації). Також, вони конкурують між собою не тільки в рамках України й не тільки за туристів, а й за інвесторів чи нових мешканців. Тому бренд – це одна з важливих конкурентних складових міста для зовнішнього світу. А для мешканців це спосіб розуміти свою унікальність. Тобто візуально ідентифікувати себе рівнянином.
Наша ідея має можливість вирішити кілька проблем - створити сувенірну продукцію міста на основі нової айдентики, посилити промоцію Рівного за межами міста, спрямовувати отримані кошти на реалізацію нових проектів для створення комфортного та привабливого міста.

Завдання проекту:
1. Закупити якісну матеріали у локальних підприємців.
3. Виготовити тестову партію сувенірної продукції (футболки, еко-сумки, магніти дерев’яні, магніти керамічні, наліпки, листівки тощо).
4. Організувати офлайн та онлайн продаж продукції.
5. Спрямувати отримані кошти на соціальні проекти для покращення міського простору.
6. Закупити матеріали та виготовити наступну партію сувенірної продукції.

Ключовою цільовою аудиторією – є рівняни, туристи та іноземні гості міста. Дизайн продукції відповідає сучасним тенденція моди, ідентифікує рівнян, їх приналежність до спільноти створювачів змін.

Процес виробництва передбачає замовлення готових футболок, еко-сумок, тощо у місцевих виробників, тобто «Made in RIVNE». Нанесення друку зображень на матеріал відбуватиметься у компанії підрядника з поліграфічних послуг. Продаж сувенірної продукції може здійснюватись у діючих сувенірних магазинах, готелях, музеях та інших туристичних місцях.

Наша громадська організація реалізувала ряд проектів зі створення нових публічних просторів у місті. Ми бачимо позитивний відгук рівнян та запит на продовження роботи з благоустрою міста згідно побажань його мешканців.

В місті створено Туристично-інформаційний центр Рівного, який розвиває напрямок туризму разом з управлінням культури та туризму міста Рівне в якому є потреба у якісній сувенірній продукції.

Для підтримки проекту офіційно може бути працевлаштовано або по цивільно-правовій угоді працювати 2 менеджера, які за півроку зможуть перейти на отримання заробітної плати з доходів соціального підприємництва (крім щомісячних інвестицій на урбаністичні проекти для міста). Для виконання робіт з дизайну, друку та фотографування залучаються організації-підрядники.

Обгрунтування бенефіціарів проекту

Бенефеціарами проекту, в першу чергу, є самі мешканці міста Рівне, які користуватимуться новими просторами та результатами реалізації інших соціальних проектів.

Стейкхолдерами діяльності соціального підприємства є:
1.Рівняни які пишаються тим, що вони з Рівного та мають символи самоідентифікації.
2.Гості міста, українська діаспора та туристи, які зможуть придбати на згадку сувеніри.
3.Міська влада, з якою спільно розвиваємо місто.
4.Місцевий бізнес, який зацікавлений у потоку нових відвідувачів у свої заклади.
5.ГО “Платформа взаємодій “Простір” має можливість, досвід та трудові ресурси для реалізації проектів задля розвитку Рівного.

Інформація щодо очікуваних результатів у реалізації проекту

1) Промоція візуального стилю міста.
Візуальний стиль - це система візуальних знаків та правил, яка створює унікальний образ міста. Міста сьогодні переживають нову епоху візуальної ідентифікації, і поряд зі старовинними гербами починають з’являтись так звані «туристичні логотипи». Перед стилем міста стоять задачі не тільки ідентифікації, але й привабливості та зрозумілості для відвідувачів».
Це система графічних елементів, які ідентифікують місто та допомагають формувати його бренд. Тобто те, як логотип міста буде відображатися на сувенірній продукції, у міському середовищі т. д.
2) Отримання сталої можливості на реалізацію проектів для створення комфортного та привабливого міста згідно побажань мешканців.

Фотографії

Експертна оцінка