Опис
Опис проекту
Основною метою створення проморолика є популяризація Рівного як інвестиційно та туристично привабливого, комфортного для ведення бізнесу, проживання, навчання, відпочинку, організації дозвілля та оздоровлення міста та привернення уваги широких кіл, як в Україні, так і за кордоном, до його потенційних можливостей в сфері економіки, культури, туризму, спорту, історичної, духовної, наукової, освітньої та мистецької спадщини та підвищення потенціалу сучасного міста у багатьох галузях та напрямках, а також перспектив щодо залучення інвесторів та туристів, які приноситимуть йому кошти. Проморолик буде спрямований на створення репутації та високого іміджу Рівного серед представників українських й іноземних компаній та найрізноманітніших організацій і гостей міста, звичайних пересічних громадян з усього світу.
Те що виготовлення такого продукту справді назріло для міста говорить і той факт, що управління з питань стратегічного розвитку та інвестицій виконавчого комітету Рівненської міської ради вже оголошувало конкурс на розробку промороликів, які презентують Рівне за межами нашого міста і області, а також за межами України. Саме тому у даній заявці, серед іншого, враховуються і вимоги, які стосувались попередніх конкурсів щодо виготовлення промороликів, які конкретно стосуються міста Рівне. Незважаючи на те те що всі розуміють що відсутність відеопрезентаціх міста не йде йому на користь, проте до цих пір ми усі не маємо хоча б однієї достойної сучасної відеовізитки, яка б могла представляти суто місто на всеукраїнському та світовому рівні. Подібне питання представленням свого міста вже давно вирішують більшість населених пуктів в Україні, які розуміють вимоги часу та необхідність такого продукту для перспектив міста та місцян. Більшість обласних центрів або вже вирішили ці питання, або працюють над ними. Саме тому це завдання повинно бути реалізоване нарешті і у місті Рівне.
Проморолик про місто Рівне це розповідь про місто, піднесення його в очах глядача та показ його переваг. Він повинен створюватися у вигляді «живої» зйомки високої якості, у поєднанні з комп'ютерною графікою (виключно для свідчення цифр, деталей, нюансів) та з використанням сучасного музичного оформлення.
З огляду на міжнародний масштаб використання відеопрезентації запис відео повинен здійснюватися у найвисокоякіснішому на сьогодні форматі 4К.
Диктор повинен мати приємний, серйозний голос, який обиратиметься серед багатьох найкращих, які представлені сьогодні на медіа та кіноринку.
Версії на 2 мовах : українська й англійська.
З метою забезпечення автентичного, позитивного і сучасного сприйняття може бути використаний музичний супровід з елементами сучасної обробки традиційних мотивів.
Інформація у відео має подаватися у формі коротких і чітких кліпових нарізок, об’єднаних єдиним способом монтажу.
Базові елементи відеороликів.
Кожен з ниих, в залежності від направленності, починається з загальної презентації найпривабливіших куточків міста з характерними краєвидами, мальовничими парками й алеями, з акцентом на історичних і сучасних будівлях, культурних та відпочинкових, а також спортивних об’єктах та видах активності, які глядач бачитиме з різних ракурсів, як із землі, так і з повітря. Понад усе, буде зосереджена увага на дружніх, привітних,хлібосольних, високоосвічених та інтелегентних мешканцях міста Рівне, а також на молодих, енергійних і симпатичних особистостях. Це буде оригінальна історія з декільками сюжетними лініями, кожна з яких плавно переплітптиметься одна в одну й у фіналі вибухатиме потужним меседжем «Рівне – це потужні можливості, Рівне – це Європа».
Обгрунтування бенефіціарів проекту
Цільова група
Потенційні інвестори з України та із-за кордону, яких будуть цікавити, як економічні сторони та можливості міста, а також, як людей сучасних й інтелігентних, його культурно-мистецьке та освітнє життя.
Редактори та співробітники економічних видань, ТВ та радіостанцій, PR-агентств, кіно і телестудій.
Комерційні/некомерційні інституції з України, ЄС чи інших країн.
Консалтингові фірми.
Університети та інші вищі учбові заклади.
Туристи з усього світу та туристичні фірми, які бачитимуть у Рівному свого потенційного партнера.
Відвідувачі ярмарок, фестивалів, музеїв, виставок, спортивних змагань, конвенцій, інших соціальних, інвестиційних або спонсорських заходів.
Користувачі соціальних мереж, зацікавлені економічною, культурною та спортивною тематикою.
Члени зацікавлених урядових структур, як з України, так із-за кордону.
Після перегляду промороликів у гостей міста повинно виникнути непереборне бажання відвідати Рівне щоб познайомитися зі своєю сферою зацікавлення в ньому, також з його визначними місцями та мешканцями, які живуть у цьому прекрасному місті. Глядач повинен отримати вирішення своєї проблеми, яку він довго шукав і бути залученим в те, що відбувається у місті і що його може зацікавити.
Інформація щодо очікуваних результатів у реалізації проекту
Якісний та сучасний продукт проморолик про Рівне просуватиме місто, привертатиме увагу інвесторів та туристів. Він буде не чим іншим, як прямим маркетингом міста. Адже використання презентаційних промороликів про Рівне буде здійснюватися на зустрічах та форумах різного рівня, що відбуватимуться у найрізноманітніших сферах життєдіяльності: інвестиційній, туристичній, культурній, спортивній, освітній та багатьох інших, на яких представники міста зможуть з гордістю та гідністю представити своє рідне місто. Також роботи будуть презентовані на телеканалах і міжнародних відео та кінофестивалях різноманітних напрямків і тематик та під час показу фільмів у кінотеатрах. Окрім рівненських чиновників, підприємців, діячів культури чи будь-якої іншої сфери також кожен місцянин може продемонструвати своїм друзям, колегам чи навіть знайомим, які проживають у іншому місті чи країні, один чи навііть усі ролики за які йому не буде соромно, представляючи своє місто та його мешканців. Сучасні можливості відео та кінотехнології помножені на талант виконавців повинні дати змогу захоплювати і дивувати, привертати увагу і викликати симпатію, як у конкретної цільової аудиторії, так й усіх без винятку жителів з різних куточків світу, що сьогодні мають змогу знайомитися з найкращими та найрейтинговішими сюжетами в мережі Інтернет.
Рівне сьогодні зацікавлене у залученні національних та закордонних інвесторів з метою прискорення темпів стабільного розвитку міста, а також забезпечення робочих місць для талановитих кадрів. Його очільники, підприємці та діячі найрізноманітніших сфер починаючи від економіки, медицини, культури та багатьох інших і закінчуючи спортом , історією та краєзнавством, розуміють, що окрім цілого ряду доступних маркетингових інструментів, як наприклад, прямі маркетингові звернення, ярмарки, спільні конвенції та конференції, презентації та проведення інвестиційних форумів, фестивалів, змагань і т.п. Рівне потребує сучасної візуальної історії, яка б демонструвала свою унікальність та привабливість для потенційних інвесторів та інших цільових груп, які дадуть місту фінансову й гуманітарну підтримку та відкриють перед ним та його мешканцями нові горизонти сучасного європейського буття.
Прикладом того, що Рівне вже зробило перші кроки і вже має певний результат у цьому напрямку, який потрібно продовжувати є деякі рівненські відео та кінороботи, з якими вже встигли познайомитися, як в Україні, так і за кордоном. Саме вони з успіхом були прийняті в нашій країні, так і у світі. Це короткометражний фільм “Тунель”, який у 2015 році було відібрано на Каннський міжнародний кінофестиваль у секцію Short film corner festival de Cannes та на інші фестивалі в Україні та за кордоном. Музичний кліп “Люблю музей” та ролик “Рівне крізь призму часу-2”, які незважаючи на високу світову конкуренцію були відібрані на велику кількість міжнародних кінофестивалів, які проходили на всіх континентах, пропагуючи Рівне у всьому світі, отримавши при цьому відповідні відзнаки та гарні відгуки, як професійного журі, так і глядачів.