“Презентаційні проморолики міста Рівне” Відхилений

Доданий
02.08.2017
Номер
7
Культура

Створення збірки високоякісних, сучасних, оригінальних промороликів Рівного, які презентуватимуть його у різних напрямках і сферах, з метою популяризації міста, залучення потенційних партнерів та інвесторів у різноманітних царинах, отримання достойних союзників у найширших галузях життєдіяльності та подальшого фінансового поповнення бюджету міста.

Автор проєкту
Бюджет
250 000 грн
Розрахунок бюджету

Опис

Опис проекту

Основною метою створення промороликів, які презентують місто Рівне є популяризація Рівного як інвестиційно та туристично привабливого, комфортного для ведення бізнесу, проживання, навчання, відпочинку, організації дозвілля та оздоровлення міста та привернення уваги широких кіл, як в Україні, так і за кордоном, до його потенційних можливостей в сфері економіки, культури, туризму, спорту, історичної, духовної, наукової, освітньої та мистецької спадщини та підвищення потенціалу сучасного міста у багатьох галузях та напрямках, а також перспектив щодо налагодження партнерських зв'язків та залучення інвесторів і туристів, які приноситимуть йому кошти. Проморолики будуть спрямовані на створення репутації та високого іміджу Рівного серед представників українських й іноземних компаній та найрізноманітніших організацій і гостей міста, звичайних пересічних громадян з усього світу.
Те що виготовлення такого продукту справді назріло для міста говорить і той факт, що управління з питань стратегічного розвитку та інвестицій виконавчого комітету Рівненської міської ради вже оголошувало конкурс на розробку промороликів, які презентують Рівне за межами нашого міста і області, а також за межами України. Але гідні ролики поки відсутні. У даній заявці, серед іншого, враховуються і вимоги, які стосувались попередніх конкурсів щодо виготовлення промороликів, які конкретно стосуються міста Рівне. Незважаючи на розуміння усіма, що відсутність відеопрезентації міста не йде йому на користь, ми так і не маємо хоча б однієї достойної сучасної відеовізитки, яка б могла представляти суто місто на всеукраїнському та світовому рівні. Хоча якщо брати в цілому Рівненщину, то на початку року на замовлення РОДА зроблено один більш-менш пристойний ролик, але він тільки частково зосереджений на місті Рівне, а в основному розповідає про область -https://www.youtube.com/watch?time_continue=5&v=S5hZ2xWhzHU. Його можна брати за зразок, але тільки у певній мірі та використати дещо інший підхід та режисуру (див. нижче) та більш сучасніше технічне обладнання для зйомки. Подібне питання, яке стосується представлення свого міста вже давно вирішують більшість населених пунктів в Україні, які розуміють вимоги часу та необхідність такого продукту для перспектив міста та місцян. Багато обласних центрів або вже мають сучасні проморолики, або працюють над ними. Не пасуть задніх навіть райцентри: http://provce.ck.ua/deputaty-pohodyly-vydilennya-z-byudzhetu-150-tys-hrn-na-promorolyk-pro-kaniv/. Саме тому ці завдання повинні бути здійснені нарешті і у місті Рівне, тим більше вони відповідають стратегічним пріоритетам і цілям розвитку міста, а їх реалізація буде одним із дієвих інструментів, який якнайкраще допоможе у досягненні поставленої мети, яка стосується головних потреб міста.
“Презентаційні проморолики міста Рівне (кіноальманах-міні)” мають бути не тільки піднесеною розповіддю про місто, а й презентацією його найкращих сторін і переваг. Вони повинні створюватися у вигляді «живої» зйомки найвищої якості, у поєднанні з сучасною комп'ютерною графікою (виключно для свідчення цифр, деталей, нюансів) та з використанням модерного музичного оформлення. Цей продукт включатиме в себе наступні чотири ролики: Рівне-інвестиційне (коротка версія та повна версія), Рівне-культурне (коротка версія та повна версія). Розробка сценарію кожного з роликів, в залежності від тематики, повинна узгоджуватися з профільними управліннями Рівненської міської Ради, відповідно до їх спеціалізації, враховуючи навіть можливість внесення змін у назву чи певних доповнень та надання необхідних статистичних даних, тощо. Проте управлінці повинні давати лише свої рекомендації, поради та побажання виконавцям, але в жодному разі не диктувати їм свої умови щодо творчої складової. Авторська група та відповідальні особи міської Ради обов'язково повинні досягнути згоди та консенсусу. Тільки у такому разі зможе з'явитися якісний та професійний продукт.
Технічні деталі.
Дві малі (коротка версія) кінострічки (до 2 хвилин) для соціальних медіа та дві великі (повна версія) для інших цілей (до 7 хвилин). Загалом чотири ролики.
З огляду на подальший міжнародний масштаб використання кінопрезентації запис кіноряду повинен здійснюватися у найвисокоякіснішому на сьогодні форматі 4К з використанням усього технічного обладнання, яке перераховується у розділі, який стосується кошторису.
Диктор повинен мати приємний, серйозний голос, який обиратиметься серед багатьох найкращих, які представлені сьогодні на кіно та медіаринку.
Версії на 2 мовах : українська й англійська.
З метою забезпечення автентичного, позитивного і сучасного сприйняття може бути використаний музичний супровід з елементами сучасної обробки традиційних мотивів.
Інформація має подаватися у формі коротких і чітких кліпових нарізок, об’єднаних єдиним способом монтажу.
Вимоги до виконавців.
Їх досвід та попередні роботи повинні відповідати усім зазначеним вище вимогам, які стосуються сучасного професійного кіновиробництва.
Базові елементи кінороликів.
Кожен з них, в залежності від їх направленості, буде починатися з загальної презентації. Це будуть найпривабливіші куточки міста з характерними краєвидами, мальовничими парками й алеями, з акцентом на історичних і сучасних будівлях, культурних та відпочинкових, а також спортивних об’єктах та видах активності, які глядач бачитиме з різних ракурсів, як із землі, так і з повітря. Понад усе, увага повинна бути зосереджена на дружніх, привітних, хлібосольних, високоосвічених та інтелегентних мешканцях міста Рівне, а також на молодих, енергійних і симпатичних особистостях. З-поміж привабливих місць повинна бути звернена увага, в залежності від тематики та направленості ролика, на таких об'єктах як: Рівненський музично-драматичний театр, Воскресенський та Покровський собори, дерев’яна церква по вул. Шевченка, яка є найдавнішою спорудою міста, ляльковий театр, музей Уласа Самчука (зовні і всередині), Рівненський обласний краєзнавчий музей (зовні і всередині), сучасні музеї бурштину (на території фабрики та у Будинку вчених), нові музейні локації, які можуть виникнути у місті в 2018 році; оригінальних історичних будівлях і сучасних житлових комплексах, торгівельних центрах. У мистецько-культурній сфері ними також будуть: філармонічний оркестр, танцювальні гуртки, міжнародний джазовий фестиваль Art Jazz, Рівненський міжнародний кінофестиваль “Місто Мрії” та інші заходи та фестивалі, кінотеатри “Україна” та “Ера”, місцеві митці, як приклад - музикант і карикатурист Юрій Журавель та інші яскрав особистості, які будуть органічно вписуватися в сценарій та режисуру відповідного проморолика. Також буде звернена увага на сучасних фітнес-центрах, тенісних кортах, верховій їзді, спідвеї, футболі, баскетболі, аероклубі. У сфері відпочинку важливими буде рівень гастрономії, різноманіття розваг, місцеве пивоваріння. Не будуть позбавлені уваги туристичні атракції, особливо унікальний «Тунель кохання», який розташований поруч з містом. У роликах будуть представлені освітні заклади та їх висококваліфіковані кадри, як потенційний ресурс для потреб інвесторів та наукового й культурного сегменту, успішні компанії та колективи міста та думки їх власників та керівників, а також інших городян, в якості додаткової аргументації. Також у промороликах будуть продемонстровані переваги сфери послуг як аргументи для інвесторів та туристів, короткі ключові факти та статистика. Презентована команда міста та його активістів, відповідальна за професійний супровід інвесторів, а також ті діячі, які опікуються та зайняті у сфері, про яку розповідатиме даний ролик, з наданням координат ключових фігур команди з зазначенням відповідної Інтернет-сторінки. Проте рівняни, які розповідатимуть та презентуватимуть місто чи галузь, у якій працюють, не повинні копіювати застиглі “говорящі голови”, як це часто ми бачимо у багатьох промороликах. У їх коротких розповідях має відчуватися динаміка, а вони повинні доносити інформацію не зі своїх кабінетів, а з різних, навіть інколи несподіваних, локацій та точок міста, як приклад: під час прогулянки, пробіжки, стрибка з парашуту, їзди на сучасних пристроях пересування в міському циклі - таких як гіроскутер, моноколесо, електроскейт, електросамокат, мотор-колесо, електровелосипед, сігвей і т.п., або навіть верхи на конях, чи під час спортивних змагань, фестивалю або ж іншої значущої для міста події. Таким чином глядач постійно бачитиме живе, сучасне, повне енергії та жаги до життя та розвитку пульсуюче місто. Динамічні кадри різних ракурсів Рівного чергуватимуться з кадрами, на яких буде презентовані рух й еволюція міста та його мешканців, на яких буде видно їх намагання рости та йти у ногу з часом, творячи комфортне, європейське місто, яке гідно вписуватиметься у сім'ю світових міст, яким захоплюватимуться, яке захочуть відвідати та мати друзів, колег серед його мешканців, з якими разом створювати найрізноманітніші спільні, сучасні проекти світового рівня.

Обгрунтування бенефіціарів проекту

В першу чергу це кожен мешканець Рівного, адже саме заради нього повинен бути створений даний продукт, який допоможе у перспективі вирішенню залучення в місто коштів та відповідно подальшого розв'язання найрізноманітніших питань та проблем городян, які ще часто виникають у них.
Саме такі проморолики допоможуть залученню нових інвестицій та капіталів у різні сфери та галузі міста. Саме вони повинні знайти та зачепити такі групи, серед яких:
потенційні інвестори з України та із-за кордону, яких будуть цікавити, як економічні напрямки та можливості міста, а також, як людей сучасних й інтелігентних, його культурно-мистецькі освітні та інші різноманітні сторони життя;
редактори та співробітники економічних видань, ТВ та радіостанцій, PR-агентств, кіно і телестудій, які дадуть “зелене світло” сучасній візуальній історії міста;
комерційні та некомерційні інституції з України, ЄС чи інших країн, консалтингові фірми;
університети та інші вищі учбові заклади;
туристи з усього світу та туристичні фірми, які бачитимуть у Рівному свого потенційного партнера;
відвідувачі ярмарок, фестивалів, музеїв, виставок, спортивних змагань, конвенцій, інших соціальних, інвестиційних або спонсорських заходів;
члени зацікавлених урядових структур, як з України, так із-за кордону;
користувачі соціальних мереж, зацікавлені економічною, туристичною, культурною та спортивною тематиками;
Після перегляду промороликів у рівнян має виникнути гордість за своє місто та непереборне бажання робити його ще кращим, а у гостей міста - відвідати Рівне щоб познайомитися зі своєю сферою зацікавлення в ньому, також з його визначними місцями та мешканцями, які живуть у цьому прекрасному місті, познайомити з ним через проморолик своїх колег, друзів та знайомих, які в перспективі теж приїдуть до Рівного. Кожен глядач повинен отримати вирішення своєї проблеми, яку він довго шукав і бути залученим в те, що відбувається у місті і що його може зацікавити. Таким чином усі згадані групи працюватимуть на благо міста та кожного його мешканця.

Інформація щодо очікуваних результатів у реалізації проекту

Якісний та сучасний продукт “Презентаційні проморолики міста Рівне (кіноальманах-міні)” просуватиме місто, привертатиме увагу інвесторів та туристів. Він буде не чим іншим, як прямим маркетингом міста. Адже використання презентаційних промороликів про Рівне буде здійснюватися на зустрічах та форумах різного рівня, що відбуватимуться у найрізноманітніших сферах життєдіяльності: інвестиційній, туристичній, культурній, спортивній, освітній та багатьох інших, на яких представники міста зможуть з гордістю та гідністю представити своє рідне місто. Також роботи будуть презентовані на різноманітних телеканалах і міжнародних та всеукраїнських відео та кінофестивалях різних напрямків і тематик та перед початком показів фільмів у кінотеатрах. Окрім рівненських чиновників, підприємців, діячів культури чи будь-якої іншої сфери також кожен місцянин зможе продемонструвати своїм друзям, колегам чи навіть знайомим, які проживають у іншому місті чи країні, один чи навіть усі ролики за які йому не буде соромно, представляючи своє місто та його мешканців. Сучасні можливості кінотехнології помножені на талант виконавців повинні дати змогу захоплювати і дивувати, привертати увагу і викликати симпатію, як у конкретної цільової аудиторії, так й усіх без винятку жителів з різних куточків світу, що сьогодні мають змогу знайомитися з найкращими та найрейтинговішими сюжетами в мережі Інтернет.
Рівне сьогодні зацікавлене у залученні національних та закордонних інвесторів з метою прискорення темпів стабільного розвитку міста, а також забезпечення робочих місць для талановитих кадрів. Його очільники, підприємці та діячі найрізноманітніших сфер починаючи від органів місцевого самоврядування, економіки, медицини, культури та багатьох інших і закінчуючи спортом, освітою, історією та краєзнавством розуміють, що окрім цілого ряду доступних маркетингових інструментів, як наприклад, прямі маркетингові звернення, ярмарки, спільні конвенції та конференції, презентації та проведення інвестиційних форумів, фестивалів, змагань і т.п. Рівне потребує сучасної “візуальної історії”, яка б демонструвала свою унікальність та привабливість для потенційних інвесторів та інших цільових груп, які дадуть місту фінансову й гуманітарну підтримку та відкриють перед ним та його мешканцями нові горизонти сучасного європейського буття.
Прикладом того, що Рівне вже зробило перші невеличкі кроки в цьому напрямку і має певний результат, який потрібно лише розвинути й удосконалити є деякі рівненські кінороботи, з якими вже встигли познайомитися, як в Україні, так і за кордоном. Саме вони з успіхом були прийняті, як у нашій країні, так і у цілому світі. Це короткометражний фільм “Тунель”, який у 2015 році було відібрано на Каннський міжнародний кінофестиваль у секцію Short film corner festival de Cannes та на інші фестивалі в Україні та за кордоном. Музичний кліп “Люблю музей” та ролик “Рівне крізь призму часу-2”, які незважаючи на високу світову конкуренцію змогли пройти серйозний відбірковий бар'єр і взяти участь великій кількості міжнародних кінофестивалів, які проходили на всіх без винятку континентах, пропагуючи Рівне у всьому світі, отримавши при цьому відповідні відзнаки та гарні відгуки, як професійного журі, так і глядачів. Хоча вони й іншого напрямку й формату та ставлять дещо інші завдання, проте дають надію, що Рівне отримає також і професійні іміджеві проморолики європейського рівня, які теж достойно будуть оцінені у світі та допоможуть підвищенню його репутації серед потенційних інвесторів і партнерів.