Проект громадської освіти "Управлінські двобої" Реалізований

Доданий
14.08.2017
Номер
66
Освіта

Заплановано провести 9 тренінгів за методикою Талліннської школи менеджерів, щоб навчити людей приймати правильні рішення у будь-якій ситуації - в особистих відносинах, громадському житті та бізнесі; провести 9 турнірів Управлінських двобоїв, під час яких кожен учасник може вдосконалити своє вміння управлінського мистецтва. Відзняти цикл з 12 телепередач у форматі ток-шоу.

Автор проєкту
Бюджет
359 600 грн
Розрахунок бюджету
Адреса
Рівне

Опис

Опис проекту

Мета проекту: Створити освітню платформу, яка навчає громадських активістів, молодих фахівців та активних громадян приймати ефективні та етично виважені рішення. Завдяки поєднанню традиційних навчальних інструментів (тренінги, семінари) та можливостей телевізійного мовлення, а також легкій ігровій формі, основні тези такого навчального курсу зможуть сприймати всі зацікавлені мешканці Рівного. Наш проект має на меті навчити людей приймати правильні рішення у будь-якій ситуації - в особистих відносинах, громадському житті, бізнесі та управлінні громадою
Проблема: Ми вважаємо, що всі негаразди і проблеми мають один корінь - погані управлінські рішення. Якщо у нас виник конфлікт з близькими чи оточуючими нас людьми – якесь особисте рішення було неправильним. Якщо проблеми виникли в бізнесі – значить на якомусь етапі діяльності було прийняте неправильне рішення. Якщо в нашій, багатій ресурсами країні в центрі Європи люди живуть бідно, причиною цього є неякісні управлінські рішення. В тому сенсі, що егоїстичні рішення, ті, які продиктовані жадібністю і зверхністю – в принципі не правильні, тому що в довготерміновій перспективі вони шкодять всім, навіть тим, хто думає, що обманювати і красти – це «вигідно».
Ідеологія проекту. Таким чином, ми хочемо навчити людей тому, що у всіх сферах життя потрібно керуватися загальнолюдськими етичними нормами. Для того, щоб досягати успіху, необхідно прагнути знаходити таке рішення, яке є корисним для опонента. Для цього, передусім, треба бути правдивим. Тому що правда – це шлях миру, а обман – шлях війни. Цей принцип простий і очевидний, однак він часто порушується – і в питаннях управління бізнесом, і в питаннях державного управління, і в особистих стосунках. Т ому ми вважаємо, що участь у цьому проекті буде актуальна та корисна для всіх рівнян.
Інструмент проекту. Основним інструментом проекту є соціальна технологія «Управлінський двобій».
Управлінській двобій – це два раунди переговорів, які проводять два учасники в рамках ігрової ситуації. Ігрова ситуація – це опис певного конфлікту, персонажі якого суперечливі інтереси. Завдання учасників поєдинку – схилити опонента до співпраці, переконавши його у перевагах своєї пропозиції. Майстерність гравців в переговорному процесі оцінює колегія суддів, що мають достатній управлінський та життєвий досвід, вони ж і визначають переможця шляхом голосування.
Ця соціальна технологія базується на двох засадах: етичний кодекс та техніки успішних переговорів; вона успішно втілюється в процес підвищення кваліфікації управлінських кадрів Талліннською школою менеджерів протягом останніх 25 років. Участь у проекті «Управлінські двобої» дає непересічні цінності всім учасникам проекту.
Гравці, що проводять поєдинок мають змогу опанувати прийоми переконання опонентів, лишаючись в рамках етичних норм. Вони за 30 хвилин гри переживають і осмислюють події, які в реальному житті тривають місяцями або роками. Найголовніше, вони отримують унікальну можливість побачити себе зі сторони, адже кожен із суддів детально розповість свої враження від гри. Зі сторони добре видно, як під час поєдинку гравець розкривається і як людина, і як професіонал. Таким чином і судді отримують важливу інформацію про своїх підлеглих, потенційних партнерів чи працівників, яка допоможе у реалізації виваженої кадрової політики.
А ще – це цікаво, азартно і хвилююче, як і кожна гра, кожен спортивний поєдинок.
Ініціатори проекту неодноразово проходили навчання в рамках навчальних проектів Талліннської школи менеджерів, застосовували ці знання в своїй практичній діяльності, брали участь і організовували поєдинки та турніри з управлінських двобоїв, досконало оволоділи методикою їх проведення та мають достатній рівень управлінської компетентності і досвіду.
Як це буде відбуватися?
1. Проект триватиме 9 місяців, з лютого по листопад 2017 року (з перервою у серпні).
2. Протягом кожного місяця відбуватиметься залучення всіх бажаючих рівнян взяти участь у дводенному тренінгу з ефективного управління, технологій комунікацій та вирішення конфліктів в особистій, громадській та підприємницькій сферах. Дев’ять тренінгів проводитимуть тренери з найвищим рівнем кваліфікації та досвіду. Зазвичай, число учасників тренінгу не повинно перевищувати 30 осіб, однак завдяки тому, що тренінг під час тренінгу відбуватиметься відеозйомка, всі бажаючі зможуть переглянути його в соціальних мережах (передусім, ютуб).
3. Буде проведено 9 турнірів з управлінської боротьби (лютий-листопад 2017 року). Її учасниками зможуть стати як учасники тренінгів, так і інші громадяни, які успішно пройдуть відповідне тестування. Число учасників турніру (16-32 особи). Окрім гравців, буде сформована суддівська колегія, з числа авторитетних управлінців, бізнесменів, громадських діячів, тих людей, які мають суттєвий життєвий і професійний досвід та моральне право на справедливе суддівство.
4. В результаті, протягом реалізації проекту буде формуватися ліга Управлінських двобоїв, спільнота людей, об’єднаних спільним етичним кодексом та навичками ефективного управління. З одного боку, ця спільнота буде поширювати свої знання серед оточуючих, «заражаючи» їх «вірусом» справедливості і ефективності, з іншого – це буде якісний кадровий резерв для бізнесу, органів державного управління та громадського сектору. Люди, які взяли участь в проекті отримають додаткові можливості для самореалізації та кар’єрного зростання.
5. Найкращі учасники проекту будуть запрошені взяти участь у зйомці телевізійного ток-шоу «Управлінські двобої», серії з 12 телепередач, тривалістю 17-20 хвилин кожна. Ці телепередачі будуть транслюватися по одному з місцевих телеканалів, тому результати проекту будуть доступні всім рівнянам. Оскільки ігрові ситуації будуть стосуватися і підприємницьких, і громадських і сімейних відносин, ці передачі будуть цікаві людям будь якого віку і професії.
Участь у проекті для всіх жителів міста - безкоштовна. Запис на участь в проекті відбуватиметться із застосуванням гугл-форм; пріоритет (при перевищенні бажаючих над можливою кількістю учасників) отримує той, зто раніше зареєструвався.

Обгрунтування бенефіціарів проекту

Бенефіціари проекту:

1. Молоді люди, від 18 років, які прагнуть до особистісного розвитку, потребують працевлаштування та кар’єрного зростання.
2. Громадські активісти, менеджери, підприємці, державні службовці, власники бізнесу, які потребують вдосконалення своїх управлінських навичок.
3. Керівники організацій всіх форм, які шукають ефективних працівників на роботу, або хочуть підвищити рівень кваліфікації своїх працівників.
4. Телеглядачі, ті, які дивляться місцеві телеканали і потребують якісних, цікавих та динамічних телевізійних програм на місцевому матеріалі.

Інформація щодо очікуваних результатів у реалізації проекту

Очікувані результати проекту:
1. Проведено 9 дводенних тренінгів з управлінського мистецтва. Загальна кількість учасників – не менше 270 осіб. Переглянули тренінг в онлайні – не менше 5 тис. осіб.
2. Проведено 9 турнірів з управлінських поєдинків. Не менше 150 осіб взяло участь у турнірі.
3. Створена загальноміська спільнота Ліга управлінських двобоїв. Це група динамічних, позитивно налаштованих людей, які отримали якісні управлінські навики та готові робити свій внесок в розвиток міста і налаштована на високу ефективність та результативність. Ця група використовує для комунікацій як особисті зустрічі на тренінгах та турнірах, так і спілкування в спільноті на фейсбуці.
4. Відзнято і протрансльовано по місцевому телеканалу 12 телепередач ток-шоу «Управлінські двобої». Орієнтовна чисельність телеаудиторії 30-50 тис. осіб з числа жителів міста Рівне. В мережі ютуб не менше 7 тис. осіб переглянули передачі.

Фотографії