Перша у Рівному модна подія FASHION TIME, XVII сезон Відхилений

Доданий
14.08.2017
Номер
56
Культура

XVII сезон Першої у Рівному модної події FASHION TIME – це покази авторських і брендових колекцій одягу, взуття та аксесуарів переважно місцевих дизайнерів та виробників – свято моди, стилю та краси, а також VIII Конкурс модних луків Best of Style і IV Конкурс молодих дизайнерів 1Look.

Автор проєкту
Бюджет
320 100 грн
Розрахунок бюджету

Опис

Опис проекту

Основна мета Проекту – відкрити та підтримати місцевих дизайнерів та виробників одягу, взуття та аксесуарів. Дати поштовх для подальшої реалізації їх творчих задумів. Створити майданчик для якісної взаємодії фахівців сфери моди, стилю і краси.
Вже сім років у нашому місті проходять сезонні покази авторських і брендових колекцій одягу, взуття та аксесуарів об’єднані у Першу модну подію FASHION TIME. П’ятнадцять сезонів поспіль Проект привертає увагу модників та модниць, відомих рівнян, власників брендових магазинів, місцевих дизайнерів, стилістів, акредитованих представників ЗМІ, спеціальних гостей з усієї України та з-за кордону. За час існування проекту народилося чимало самостійних творчих імен (Анна Шабалова, Тетяна Блажкова, Катерина Бондар (Katalina), Любов Шипукова (Love&Beauty), Анна Болоніна, Вадим Ніколаєв та інші).
В рамках Першої модної події FASHION TIME проходить два творчих конкурси. Перший – Best of Style – ОСОБИСТЕ бачення моди і стилю, яке демонструють діти, підлітки та їх батьки на подіумі модної події і другий - Конкурс молодих дизайнерів «1Look», де учасник конкурсу на розсуд журі представляє не повноцінну дизайнерську колекцію (на виготовлення якої потрібно наважитися і вкласти значні кошти), а лише один лук. Мета з якою проводиться творче змагання «1Look» – відкриття нових імен у фешн-просторі Рівного та України, розвитку талановитих особистостей у галузі моди, а також відповідного позиціонування їх творчості серед поціновувачів авторського стилю та ексклюзивних речей і аксесуарів.
Сьогодні FASHION TIME – це не просто яскравий цікавий модний захід, а потужний майданчик для початку власної справи. Адже, коли творчі люди своїми руками та інтелектом створюють унікальний продукт, цим вони закручують гвинтики у розвиток економіки свого міста. Світ називає це «креативною економікою». А ще вони створюють позитивний імідж свого міста, роблять його привабливим і пізнаваним. Високий рівень організації заходу є, з одного боку, святом для учасників і глядачів, з іншого – своєрідним закликом до приїзду у Рівне та участі у Події спеціалістів з інших міст України та інших країн.

Обгрунтування бенефіціарів проекту

Кожен мешканець нашого міста, який відвідає подію, або комплекс заходів, що проводяться в рамках події, отримає як естетичне задоволення, так і нові знання, ідеї, натхнення для реалізації власних задумів. Окрім цього зорієнтується у модних тенденціях сезону, підтримає своїх і, ймовірно, повірить у власні сили та захоче створити щось самотужки. Як це свого часу зробила, скажімо, Тетяна Блажкова (Тетяна Блажкова підготувала дебютну колекцію святкових суконь для дітей на п’ятий сезон Події, отримала величезну кількість схвальних відгуків, продала «з подіуму» дві сукні і розпочала власну справу. Сьогодні Тетяна – дизайнер ексклюзивних суконь і сценічних костюмів з особливим авторським баченням і вмінням стилізувати традиційні елементи). Створення колекції передбачає значні капіталовкладення, а коли, окрім витрат на створення колекції, потрібно ще сплатити організаційний внесок для якісного технічного забезпечення проведення самого заходу, це стримує як початківців, так і тих, хто хоча б раз спробував і став учасником FASHION TIME.
Однозначно, кожен резидент, який бере участь у події з сезону в сезон, розвивається, створює новий якісний український одяг, взуття, аксесуари. Презентує себе та Рівне на подіях Всеукраїнського і Міжнародного рівня, тим самим формує позитивний імідж про себе та місто Рівне.
Для дизайнерів-початківців – учасників «1Look» – це майданчик для початку власної справи і постійного розвитку.
Для гостей міста – це можливість познайомитися з іншими принадами нашого міста та знайти важливі точки дотику і людей для спільної діяльності та подальшої взаємодії.
Для дітей – учасників проекту Best of Style – це вихід на професійну сцену, формування почуття впевненості і можливості реалізації у своєму місті.

Інформація щодо очікуваних результатів у реалізації проекту

Зважаючи на те, що у Рівному немає постійного майданчика для проведення такого характеру заходів, організаторам необхідно адаптовувати майданчики для створення відповідної атмосфери у кращих традиціях українських тижнів моди.
Підтримка XVII сезону Проекту FASHION TIME, а з ним, відповідно, і конкурсів Best of Style VIII та «1Look IV» дасть можливість організаторам залучити більшу кількість дітей, резидентів і молодих дизайнерів-початківців, для яких FASHION TIME стане стартом власного творчого шляху і, можливо, започаткує не один самостійний бренд.