• Подання
    Подання
  • Розгляд і доопрацювання
    Розгляд і доопрацювання
  • До закінчення залишилось
    Голосування
    Голосування
  • Оголошення переможців
    Оголошення переможців
  • Планування і реалiзацiя
    Планування і реалiзацiя

Підлітковий клуб «Сам собі психолог» Відхилений

Доданий
11.08.2017
Номер
27
Освіта

Проект направлений на психологічний розвиток підлітків: поглиблення у дітей навиків самооаналізу, навчання конструктивної поведінки у конфліктах, допомога у побудові ефективного спілкування з ровесниками та дорослими.
Зустрічі клубу відбуватимуться у вигляді тренінгових занять у супроводі психолога-тренера.

Автор проекту
Діана
Діана Савенко
Бюджет
114 800 грн
Розрахунок бюджету

Опис

Опис проекту

Мета проекту – створення у місті нової локації (хабу), спрямованої на психологічний розвиток дітей підліткового віку. Основна перевага такого клубу – зустрічі за межами школи, що допоможе підліткам переключити увагу, зустріти нових друзів, навчитися будувати нове коло спілкування, вирішувати особистісні проблеми, більше розуміти себе та інших. Такий клуб дасть можливість дітям бути прийнятими без додаткових умов і талантів та навчитись знаходити у собі потенційні здібності і розвивати вже наявні.
Зустрічі відбуватимуться 1 раз на тиждень в післяурочний час. Щоразу на заняття зможуть приходити нові діти. Тривалість заняття – 1,5 години (перерва на чай).
Тематика занять клубу: спілкування з ровесниками та дорослими, вирішення конфліктних ситуацій, розуміння себе та інших (емоцій, волі, цінностей, поведінки), аналіз та корекція самооцінки, покращення пізнавальних прцесів (пам’яті, уваги, мислення, уяви), попередження суїцидальної поведінки тощо.

Обгрунтування бенефіціарів проекту

Діти міста Рівне віком від 10 до 15 років.
Плановане охоплення кількості дітей на заняттях за рік (при одночасному перебуванні в групі 10-15 дітей) – 650 підлітків.

Інформація щодо очікуваних результатів у реалізації проекту

В результаті проведених тренінгів очікується:
- підвищення психологічної компетентності дітей;
- поглиблення у підлітків здібностей самоаналізу;
- навчання діяти у конфліктних ситуаціях;
- підвищення упевненості у собі;
- розвиток природних здібностей;
- покращення пізнавальних процесів (пам’яті, уваги, мислення, уяви);
- попередження суїцидальної поведінки.
Перевірити ефективність проекту можна буде за допомогою психодіагностичних методик (тестів), які діти проходитимуть на початку занять та в кінці. Порівняння показників змін психічних процесів та станів у цифрах дозволить провести кількісний та якісний аналіз ефективності проекту.