Центр Управлінням Руху Відхилений

Доданий
13.05.2021
Номер
6
Дорожнє господарство

З кожним днем в нашому місті збільшується кількість автотранспорту, "ростуть" новобудови та офіс-центри. Що буде через пару років?.. Як вихід ми пропонуємо створити ЦУР (Цетр Управлінням Руху), підпорядкований Міській Раді, який здійснюватиме цілодобовий контроль та управління над світлофорами міста, їх програмуванням, в залежності від потоку автотранспорту та ситуації на дорогах.

Автор проєкту
Вадим
Вадим Гоголь
Бюджет
1 000 000 грн
Розрахунок бюджету

Опис

Опис проєкту

Мета створення ЦУРу - уникнення транспортного коллапсу на вулицях міста, застосувавши практику європейських країн та деяких українських міст (зокрема Львову).
Що потребує уваги: перепрограмування світлофорів, встановлення декількох режимів руху (коротких, довгих), в залежності від потоку транспорту; виділення окремих дозвільних сигналів світлофорів для пішоходів в окремому режимі; зміна напрямків руху на деяких вулицях (на односторонній), для зменшення ускладнень при проїзді цих ділянок, та збільшення організованих паркомість на узбіччі; зміна дорожньої розмітки для оптимізації руху, з урахуванням усіх маневрів при перетині перехресть та виділених паркомісць; Встановлення тимчасових та постійних знаків заборони/дозволу для стоянки; збільшення парковок в місцях великого скупчення автотранспорту, шляхом узгодженої організації руху транспорту; прокладання додаткових вїздів/виїздів на деяких вулицях з великим потоком автотранспорту та житлових масивів, та ін.
Яким чином: управління аналізує певну ділянку, рух і ускладнення, причини, розробляє можливі шляхи вирішення, прописує декілька режимів світлофорів, тестує, слідкує за змінами та ефективністю. В онлайн режимі, за допомогою встановлених камер відеонагляду, орієнтуються на дорожню ситуацію, втановлюють той чи інший режим світлофорів. Коли результат задовільняє всіх, переходять до іншої ділянки. За роботою світлофорів цілодобово спостерігає диспетчер.
На деяких вулицях неможливо покращити рух автотранспорту, змінивши тільки режим світлофорів. Тампотрібний комплексний підхід: програмування "зелених коридорів", заборона руху пішоходів в момент розвязки руху, заборона парковки, дорожня розмітка, що вказує точну траекторію руху, і т.д.
Працюватимуть над розробкою програмного забезпечення ІТ-фахівці та випускники дорожньо-транспортного інституту. Усі програми узгоджуються. ЦУР не працюватиме автономно, а підпорядковуватиметься Міській Раді.
Два перехрестя ми завантажили в проєкт для ознайомлення.
Якщо наш проєкт не пройде, ми готові віддати напрацьовані розробки для реалізації силами міста, щоб було для блага міста, людей і для покращення життя в ньому.

Обґрунтування бенефіціарів проєкту

Чи прибутковий це проект - ні.
Скоріш соціальний.
Я багато їздив по Європі, Україні, і бачив як хороші рішення в організації дорожнього руху, так і не дуже. Аналізуючи власний досвід і можливості нашого міста, нам прийшла ідея втілити нові можливості сучасних технологій в організацію руху транспорту на вілицях Рівного. Рівне - гарне місто. Не зіпсуймо його заторами!

Інформація щодо очікуваних результатів у реалізації проєкту

Надіємось, що рух в місті покращиться. Ми підготуємо вулиці до збільшення потоку транспорту. Організуємо стоянки, парковки, в"їзди і виїзди, щоби максимально спростити рух авто, особливо в ранковий та вечірній час. Щоб усім нам було швидше добиратись на роботу і з роботи. Щоби ми не думали де лишити машину і чи можна там її взагалі лишати. Евакуатори - це вихід і практика великих міст. Але якщо є можливість грамотно організувати рух, парковки і пішохідні зони, то чому б цим не скористатись. Нехай Рівне буде європейським містом не тільки на словах, а й у ділі. І кожен хто приїде до нас, буде ще довго розказувати, як зручно і легко рухатись вулицями нашого міста.

Співавтор проєкту

Гоголь Ольга Миколаївна

Фотографії

Експертна оцінка