Eco puzzle спільного зеленого простору Брав участь

Доданий
28.10.2021
Номер
7
Благоустрій зелених зон

Проєкт передбачає влаштування зручної для вело-пішого пересування людей доріжки, що є транзитним проходом від автостанції “Чайка” до Рівненської загальноосвітньої школи I-III ступенів №24 та будинків на вул. Гайдамацькій (Струтинській). Заплановано провести благоустрій занедбаного простору, що поєднується зі шкільним подвір'ям, та облаштувати безбар’єрний зелений коридор.

Автор проєкту
Марина
Марина Мельник
Бюджет
1 000 000 грн
Розрахунок бюджету
Район
Рівне
Адреса
вул. Гайдамацька (Струтинської), 15, Рівне

Опис

Опис проєкту

Пришкільна територія та транзитний прохід від автостанції “Чайка” до Рівненської загальноосвітньої школи I-III ступенів №24 – це спільний зелений простір навчального закладу та мешканців вул.Гайдамацької, МЖК «Сім’я», місце перетину чотирьох груп: учні – вчителі – батьки - мешканці мікрорайону. Благоустрій занедбаного простору мікрорайону та влаштування на цій ділянці зеленого коридору допоможе створити безпечні та комфортні умови для всіх. Безбар’єрний шлях до школи потрібен для створення спільного інклюзивного простору. Школа є спеціалізованою і належно обладнана для навчання дітей з особливими освітніми потребами. Але архітектурна доступність – це не тільки про облаштування приміщення всередині. Важливо, щоб учні могли комфортно та безпечно дістатися й до самої будівлі.

Змістова лінія проєкту є невід’ємною частиною стратегічного бачення розвитку міста, досягненням цілей екологічної збалансованості, покращення рівня навчальних можливостей учнів, які є майбутніми лідерами міста.
Запропоновані зміни допоможуть забезпечити реалізацію багатоцільових освітніх та виховних завдань із залученням педагогічного, учнівського колективів та громади мікрорайону. Реалізація проєкту сприятиме зміцненню зв’язків та формуванню єдиної команди педагоги – діти – батьки - громада. Школа та громада налагодять ефективну співпрацю, щоб спільними зусиллями підтримувати розвиток простору, яким користуються.
Метою реалізації проєкту є :
1. Покращити доступність та мобільність за допомогою влаштування транзитної зручної доріжки з бруківки та відсіву (зеленого коридору) на шляху до школи.
2. Підвищити рівень безпеки для людей у вечірню пору шляхом встановлення ліхтарів та освітлення простору.
3. Зменшити ризики наїзду на пішоходів, які прямують до школи, за допомогою облаштування підвищеного переходу в місці перетину пішохідного і транспортного руху.
4. Підтримати розвиток біорізноманіття та створити охайний міський простір, яким щодня користуються рівняни.
5. Формувати ключові компетентності Нової української школи:
• інклюзивності
• екологічної грамотності і здорового способу життя
• соціальної компетентності та активної громадянської позиції

Обґрунтування бенефіціарів проєкту

Первинною цільовою аудиторією, яка безпосередньо зацікавлена у втіленні проєкту є учні, батьки, педагоги, які отримають безпечний та доступний простір на шляху до навчального закладу.
Вторинною цільовою аудиторією проекту є мешканці вул.Гайдамацької та МЖК «Сім’я».
Мешканці міста та міська влада отримають приклад реалізації зеленого коридору, який можуть відтворювати у інших мікрорайонах.

Інформація щодо очікуваних результатів у реалізації проєкту

Короткотривалі результати:
1) облаштування зручного та безпечного шляху для пересування людей на території мікрорайону поряд зі школою;
2) озеленення простору та покращення естетичного й екологічного стану довкілля.
Перспективні наслідки реалізації проєкту:
1) сприяння розвитку навичок соціалізації учнів; формуванню їх громадянської свідомості, екологічної культури;
2) покращення рекреаційних можливостей території;
3) розвиток екологічної свідомості та бережного ставлення до спільного простору у мешканців мікрорайону, учнів, їх батьків та педагогів школи.

Співавтор проєкту

Кулінка Наталія Степанівна, Магазинюк Валентина Сергіївна, Сагайчук Ольга Олександрівна, Ливицька Любов Павлівна

Фотографії

Експертна оцінка