• Подання
    Подання
  • До закінчення залишилось
    Розгляд і доопрацювання
    Розгляд і доопрацювання
  • Голосування
    Голосування
  • Оголошення переможців
    Оголошення переможців
  • Планування і реалiзацiя
    Планування і реалiзацiя

Інтерактивний комплекс - клас контраварійної підготовки На розгляді

Доданий
28.05.2021
Номер
68
Освіта

Основна мета проєкту: створити унікальний інтерактивний віртуальний простір – клас контраварійної підготовки майбутніх водіїв, в якому встановити мультимедійний комплекс та автотренажери, що сприятиме підвищенню якості освіти, престижності навчального закладу, отриманню очікуваних результатів з впровадження інтерактивних технологій.

Автор проєкту
Петро
Петро Ковальчук
Бюджет
250 000 грн
Розрахунок бюджету
Адреса
вул. Соборна, 269, Рівне

Опис

Опис проєкту

Освітній простір змінюється дуже швидко – мобільність та ІК-технології всюди. Широка інформатизація на основі впровадження новітніх електронних технологій поставили перед усіма освітніми закладами важливу проблему вибору шляхів їх адаптації до сучасних вимог.
Автомобілі давно стали невід’ємною частиною життя сучасної людини і їх кількість на дорогах стає все більшою. Разом із збільшенням кількості автомобілів учбове водіння і перебування на дорогах стає все небезпечнішим.
При існуючій системі підготовки водіїв використовується значний ресурс транспортних засобів і спеціального обладнання, який потрібно витрачати на їх експлуатацію. Одним із шляхів зменшення експлуатаційних витрат та збереження ресурсу транспортних засобів є використання тренажерних комплексів та програмного забезпечення, застосування якихдає немалий економічний ефект за рахунок відсутності витрати паливно-мастильних матеріалів, витрат на ремонт техніки внаслідок неправильної експлуатації, амортизаційних витрат техніки, тощо.
Основна мета проєкту: створити унікальний інтерактивний віртуальний простір – клас контраварійної підготовки майбутніх водіїв, в якому встановити мультимедійний комплекс та автотренажери, що сприятиме підвищенню якості освіти, престижності навчального закладу, отриманню очікуваних результатів з впровадження інтерактивних технологій.
Грамотно керувати транспортним засобом, бути готовим до екстремальних ситуацій на дорозі і бути впевненим у своїх силах – саме цього будуть навчати в класі контраварійної підготовки Рівненського МНВК. Саме для цього необхідні спеціальні пристрої – автотренажери, які дозволять підготувати майбутнього водія до різних ситуацій на дорозі.
Тренажери дають можливість відтворити практично усі умови реального водіння. Автотренажери дозволяють проводити навчання водіїв безпечному управлінню автомобілем в будь-яких дорожніх ситуаціях і при різних погодних умовах. Висока якість підготовки забезпечується за рахунок відпрацювання дій в реальних ситуаціях, що виникають в процесі водіння автомобіля. Високоякісна візуалізація і звуковий супровід (робота двигуна і інших автомобільних систем) забезпечує реалістичність управління транспортним засобом, що підвищує ефективністьнавчання.
Мультимедійний комплекс поєднує у собі усі переваги сучасних комп’ютерних технологій виведе процес навчання на якісно новий рівень. Він відповідає тому образу сприйняття інформації, яким відрізняється нове покоління школярів, яке виросло на ТБ, комп’ютерах і мобільних телефонах, у якого набагато вище потреба у отриманні темпераментної візуальної інформації і зорової стимуляції.
У рамках реалізації проєкту планується:
1. Придбання автотренажерів.
2. Придбання рульових автомобільних тренажерів.
3. Придбання GTC-тренажерів для вдосконалення навичок керування автомобілем.
4. Придбання інтерактивного комплекту:
- Інтерактивна дошка SMART Board SB*880;
- Короткофокусний проектор In Focus InV30.
Клас контраварійної підготовки забезпечить якісну підготовку майбутніх водіїв – учнів 10-11-х класів закладів загальної середньої освіти Рівненської територіальної громади, які навчаються у Рівненському міжшкільному навчально-виробничому комбінаті.
В результаті реалізації проєкту будуть створені якісно-нові умови для навчання водіїв безпечному управлінню автомобілем. Заняття в ньому – це турбота про безпеку на дорогах, економія витрат на паливно-мастильні матеріали, ремонт автомобілів, збереження довкілля.

Обґрунтування бенефіціарів проєкту

Клас контраварійної підготовки буде зорієнтований передусім на учнів 10 -11-х класів закладів загальної середньої освіти Рівненської територіальної громади, які навчаються у Рівненському міжшкільному навчально-виробничому комбінаті, дітей старшого шкільного віку та осіб з особливими потребами.
Клас контраварійної підготовки буде обладнаний у приміщенні Рівненського МНВК і доступ до ньогобудутьматиусіохочі члени Рівненської територіальної громади.

Інформація щодо очікуваних результатів у реалізації проєкту

 Покращення безпеки руху, учбове водіння автомобіля на дорогах міста почнеться тільки після того, як основні навички водіння будуть відпрацьовані до автоматизму.
 Зменшення затрат на паливно-мастильні матеріали.
 Збереження довкілля. Відсутні шкідливі викиди відпрацьованих газів.
 Зменшення витрат на ремонт автомобілів.
 Програмне забезпечення тренажерів дозволить учням під час виконання спеціальних вправ, які імітують реальні ситуації на дорозі, підготуватись до перших виїздів на справжніх автомобілях.
 Розвиток моторики рухів, швидкості реакції, навиків керування автомобілем.
 Відсутність психологічного навантаження під час роботи на тренажерах, відповідно краще засвоєння нових вміннь та навичкок на практиці.
 Інтерактивний комплекс сприятиме підвищенню якості освіти, престижності навчального закладу, отриманню очікуваних результатів з впровадження інтерактивних технологій SMART.
 Виведення процесу навчання на якісно-новий рівень.
Навчаючись з тренажерами, учень зможе:
- Застосовувати ПДР на практиці.
- Правильно розпочинати рух та гальмувати.
- Вчасно перемикати передачі.
- Правильно паркуватись у стандартних ситуаціях.
- Рухатись заднім ходом.
- Рухатись в інтенсивному потоці автомобілів.
- Уникати аварійних ситуацій.
Отже, після закінчення курсу контраварійної підготовки учень гарантовано здобуде навики безпечного водіння завдяки практиці в змодельованих та реальних ситуаціях на автотренажерах.

Співавтор проєкту

Нищенко Тетяна Владиславівна